728x90 AdSpace

Latest News
Wednesday, 5 April 2017

OzPure Eczema Cream


OzPure Eczema Cream RM90/jar
012 518 3329 
COD bandar baru bangi
poslaju sjung +RM8, sbh swak +RM11

GATAL ECZEMA BAK DIGIGIT 1000 EKOR NYAMUK?

►Pakai ubat kat farmasi, hilang kejap pastu gatal lagi...►Cucuk pun tak jadi apa...►Pakai sabun gatal pun macam xde apa je...►Sedar2 dah 2 3 tahun masalah ni tak hilang2 lagi...
BOLEH dah nak pakai krim OzPure ni...
SEBABNYA...
✔ Krim ni dapat hilangkan gatal eczema seawal 3 hari✔ pastu gatal hilang selamanya, bkn sementara mcm krim2 biasa yang anda beli✔ Kesan sisik pada kulit pun dapat hilang tanpa kesan✔ organik, tanpa sebarang bahan terlarang


www.wasap.my/+60125183329


kandungan krim:

Khasiat Kandungan 
Krim Eczema Kering OzPure

Minyak Zaitun Asli : Lengkap dengan tiga jenis anti oksidan utama dalam krim untuk Eczema ini:
  1. Vitamin E,
  2. Polyphenols, & 
  3. Phytosterols 
yang dapat bertindak sebagai 
  1. Anti Penuaan, 
  2. mengekalkan kelembutan pada kulit, 
  3. melindungi daripada sinaran ultra violet, & 
  4. menghalang serangan bakteria pada kulit


    Gas Ozon (Oksigen Aktif) : Lengkap dengan tindakan
    1. meransang penyembuhan kulit rosak, 
    2. membersihkan kulit daripada jangkitan bakteria & kulat.

      Cera Alba : Bersifat
      1. Anti Bakteria & 
      2. Anti Kulat
      dan berfungsi untuk membuat 
      1. lapisan perlindungan pada kulit &
      2. mengekalkan kelembapan tanpa menutup liang roma kulit.

        Vitellaria Paradoxa : Bertindak sebagai
        1. Agen Penyembuhan pada kulit &
        2. melindungi kulit daripada serangan Bakteria & Kulat

          Ekstrak Mentha x Piperita : Memberi
          1. kelegaan pada kulit yang bermasalah, 
          2. menyejukkan radang kulit, &
          3. meransang penyembuhan

            Ekstrak Vitamin E  :  Membantu kulit untuk menjadi
            1. lebih segar, dan 
            2. bersih
            Juga dapat membantu dalam 

            1. meransang penyembuhan kulit yang kering dan kasar


            Testimoni:












            Next
            This is the most recent post.
            Older Post
            • Blogger Comments
            • Facebook Comments

            0 comments:

            Post a Comment

            Item Reviewed: OzPure Eczema Cream Rating: 5 Reviewed By: fatimatun zawiyah