728x90 AdSpace

Latest News
Wednesday, 12 August 2015

NURRAYSA BEAUTY SKINCARE TRIAL SET 4 IN 1



AIDIL ADHA SALE 

MULAI 10 SEP 2015 SEHINGGA 10 OCT 2015

 
kami bantu anda JIMAT


  POSLAJU SELURUH MALAYSIA 



COD bandar baru bangi



WA 012 518 3329


RM75 semenanjung
RM80 sabah sarawak
FREE poslaju

1. NURRAYSA COLLAGEN SOAP 30g

  • Membersih dan mencerahkan kulit wajah
  • Menganjalkan kulit muka
  • Mengurangkan jerawat & parut
  • Menjadikan tona kulit lebih sekata
  • Melembapkan kulit wajah
  • Membersihkan pori pori
  • Menanggalkan sisa make up



"Collagen soap ni sgt wangi..kulit muka rasa lembut, lembab dan tegang je lepas cuci muka..muka pun semakin cerah dan berseri..jerawat semakin mengecut....."

Ranuan : Glycerine, Pure Marine Collagen, Minyak Zaitun Extra Virgin, Susu Kambing dan Herba.

2. TREATMENT SERUM 15ml



Sebagai anti septik dan anti mikrobik untuk melindungi kulit dari jerawat dan menjadikan kulit lebih berseri dan mulus.



"Serum pun best..sapu kat jerawat, jerawat cepat kecut..tak melekit, cepat serap..kulit jadi tegang dan halus mulusss..."


Cara penggunaan: Picit dan sapukan ke seleruh permukaan wajah dgn gerakan memutar dan keluar.
Kandungan: RO water, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Epilobium Augustifolium Flower, Matricaria Chamomilla, Hamamelis, Allantoin, Methylisothizolinone carbopor.

3. MIRACLE WHITENING SPRAY 30ml



Memutih, mencerah, menegang, menutup liang liang roma, mengurangkan garis garis halus dan kedutan dari wajah.



"Just spray je kat muka sebelum tido..dah tak payah nak pakai krim malam bagai..mudah dan cepat..!!"


Cara Penggunaan: Selepas menyapu serum, semburkan ia ke wajah dan ratakan ke seluruh wajah.
Ramuan: Distilled water, Bifidobacterium Bifidium, Methylisothiazolinone Phenoxyethanol, Mentha Piperita, Butylene Glycol, Fragrance, Sacharide Isomerate, Hyaluronic acid, Malus Domestica

4. UV CREAM



Melindungi kulit dari sinaran matahari dan menjadikan kulit cerah berseri.



"UV cream mmg best gilerr..tak pernah jumpa lagi krim yg sgt lain daripada biasa ni..tekstur krim sgt ringan dan lembut..tak berminyak langsung..tak melekit langsung..!! Dah pakai krim tak pakai bedak pun takpe..."


Cara penggunaan: Selepas menyapu serum, sapu uv cream ke seluruh wajah.
Kandungan: SF1632, SF1642, Silsoft 034, TiO2-as-61d, Yellow rs 112d, Red afs 112d, Mica, Td 50ab, ss4267, sf1202, transparmer

KELEBIHAN SET 4 IN 1 NURRAYSA BEAUTY



  • Merawat jerawat dan jeragat

  • Merawat kulit berminyak

  • Memudarkan parut

  • Mengecilkan liang pori pada wajah

  • Mencerahkan kulit wajah

  • Membuang sel-sel kulit mati

  • Melembapkan kulit muka yang kering

  • Memperbaiki struktur kulit muka dari dalam

  • Mengurangkan whitehead & blackhead

  • Menganjalkan dan menegangkan kulit

  • Merawat bekas jerawat berlubang 

  • Merawat wajah yang rosak akibat tersalah penggunaan skincare 



Langkah penggunaan:



Siang

Nurraysa Collagen Soap --> Treatment Serum --> UV Cream



Malam

Nurraysa Collagen Soap --> Treatment Serum --> Miracle whitening Spray


***HARGA ASAL : RM150 ***
**(DISKAUN 50% !!!!!)**
(SM RM75 FREE POSTAGE)
(SS RM80 FREE POSTAGE)

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: NURRAYSA BEAUTY SKINCARE TRIAL SET 4 IN 1 Rating: 5 Reviewed By: fatimatun zawiyah